2017. május 26., péntek

42. Vaníliás Cora

Helloo,
mi újság veletek srácok? Beszippantott mindenki a végső hajrá a suliban, nem igaz?:D Reméljük azért Carryre szakítatok tíz perc pihenőt és örömmel elolvassátok a részt, mert ma egy igazán tartalmas következik. ;) Pipáljatok és kommenteljetek, hiszen a véleményeitekre mindig nagyon kíváncsiak vagyunk! Jó olvasást! Xx♥


x CORA ASHFORD x

Örültem neki, amiért Harryvel sikerült megbeszélnünk a bizonytalanságát és a „nem vagyok elég jó“ érzetét. Komolyan gondoltam azt, hogy mindennél fontosabb nekem, az hogy boldog és kiegyensúlyozott legyen és az, hogy bízzon magában. És mint már említettem, tényleg elmentem volna akár addig is, hogy szakítsunk, csak hogy elérjem azt nála, hogy belássa, elég az, amit mindenkiért tesz. És lehet, hogy ez egy kicsit betegnek és hülyének hangzik, de én meg ilyen személyiség vagyok, és szeretem Harryt, meg szeretném, ha együtt maradnánk, csak a magam módján. 

Szóval tökre feldobódtam, hogy sikerült tisztáznunk a dolgokat és jobban érezte magát. Rajta is azt láttam, hogy megkönnyebbült és sokkal felszabadultabb is volt, úgy hogy míg én a konyhapult előtt álltam és sütit szedtem neki egy tányérra fagyival, addig ő a pultnál ült és a fárasztó favicceivel boldogított, amin igazából tényleg jól szórakoztam, de ezt sohasem vallottam volna be neki.
- Oké, Harry, elég! Ezek borzalmasak! Nem akarok egy faviccet sem többet hallani! – fordultam felé a tányérral, aztán lehelyeztem elé, majd a hüvelykujjamat a számba csúsztattam, mert hát, naná, hogy fagyis lett. 
- Te akartad mindenképpen elrendezni a sütit meg a fagyit a tányéron, szóval valamivel szórakoztatni kellett magunkat – mondta, aztán már a szájába is tolt egy falat sütit, fagyival – Mmm, ez isteni – mondta teli szájjal – A ló miért húzza a szekeret? – kérdezte.
- Mert taszítani nem tudja! – vágtam rá, miközben az arcom teljesen felvirult és csillogó szemekkel néztem rá – Haha! Tudtam, tudtam, tudtam! 
- Ez nem ér – forgatta meg ál durcásan a szemeit, miközben tovább falta a sütit. Újra összeszaladt a nyál a számban, ahogy a sütijére pillantottam, végül lefordultam a székről és egy szelet sütit felkapva, valamint a fagyis dobozt magamhoz véve felültem újra a székre. Majd lejógázom… valamikor – Mit csinálnak a várvédők szabadidejükben? – kérdezte.
- Nem tudom – vallottam be, miközben belekanalaztam a fagyiba, aztán a számba helyeztem a nagy falatot. 
- Lefoglalják magukat! – vágta rá.
- Világos volt – bólintottam, aztán egy kis sütit tömtem a számba. Észre sem vettem, hogy csendben maradt, annyira elmélyedtem a fagyis dobozban. Mindig is imádtam a vanília fagyit, szóval, ha előttem volt egy egész bödönnel, nem igazán lehetett róla lebeszélni, hogy megegyem az összeset. 
- Tudod, igazad volt korábban – szólalt fel, mire válaszul csak hümmögtem egyet, hogy jelezzem neki, figyelek rá – Mikor azt soroltad, hogy láttalak teli szájjal enni, meg részegen és betegen és hogy valószínűleg a világ összes süteményét kóstoltad már. Szóval, hogy mázlista, vagy amiért veled vagyok. Csak mert baby, tiszta fagyi az arcod.
- Mi? – kérdeztem teli szájjal és egy pillanatra felpillantottam rá – Szóval így megy ez? – kérdeztem, miután lenyeltem a falatot és újra felnéztem rá. Az arcán egy szemtelen mosoly terült el, a tányérja már üres volt és csillogó szemekkel nézett engem – Én felvidítalak, megoldom a problémáinkat, lejáratom magam előtted, összerakom a két kezem, amiért ezek után még mindig velem vagy és akkor még nagyképűsködsz is? – kérdeztem, mire hosszú nevetés csúszott ki a száján, miközben megrázta a fejét – Mármint… akkor miért is ülök itt veled a konyhában? Régen úton kéne lennem valami szórakozóhelyre, hogy elfelejtselek és kielégítsem a vágyaimat. 
- De minek mennél el, ha itt vagyok én, hogy kielégítsem a vágyaidat? – kérdezte széttárt karokkal és ezer wattos mosollyal. Imádtam vele szórakozni. 
- Mert személyiségzavaros vagy és néha, vagyis elég sokszor hirtelen átváltozol az édes, szexi srácból egy nagyképű seggfejjé – válaszoltam.
- De a nagyképű seggfej is ugyanolyan szexi, mint az édes – vigyorgott önelégülten. 
- Oh, igen? – vontam fel a szemöldökömet – Kár, hogy az állítólagos szexi srác teljesítményéből még semmit sem tapasztaltam – tetszett ez a flörtölgetés vele, főleg azért, mert már elég régen volt ilyesmiben részben. És egy forró flört mindig mindenkit lázba hoz, mindegy, hogy az illető nő vagy férfi. 
- Nem tudom, hogy vagy vele… – kezdte, én pedig izgatottan vártam, hogy mivel vág vissza, de nem pillantottam fel rá, hogy palástoljam izgalmamat – De én még tisztán emlékszem, mikor nálad voltunk. Aztán csak úgy letámadtalak egy szál törülközőben, plusz azt hiszem igazán jól érezted magadat akkor – hallatszódott a hangja egyre közelebbről. Végül megéreztem a karjait a derekam körül, míg a szájával a fülem mellett volt, így a lehelete megcsapott, ami automatikusan libabőrbe csúsztatta a testemet – És tudod, hogy csak egy szavadba kerül, hogy bármikor megismételjük – suttogta, aztán az ajkai közé fogta a fülem hegyét és benedvesítette azt a nyelvével. Fogaim az alsó ajkamba mélyedtek, míg a szemeimet lehunytam egy pillanatra és mély levegőt vettem. A francba is, de elég a derekamat átkarolnia és máris benedvesedek tőle. Hogyan csinálja ezt? Hogyan tud nálam ilyen hatást elérni? És hogyan hat így a testemre? 

Ujjait a csípőmbe vájta, aztán maga felé fordított a széken, mire a tekintetem rögtön felugrott rá és talán kicsit a levegőt is szabálytalanul vettem. A kezeimben még mindig a fagyis doboz és a kanál voltak, amivel azt ettem. 
- Csupa fagylalt vagy baby – mormogta, aztán a hüvelykujját az arcomra csúsztatta, majd letörölte onnan a ragacsos édességet. Kissé megbabonázva és elnyílt ajkakkal figyeltem, ahogy a hüvelykujját telt ajkai közé csúsztatta, aztán lenyalta a fagyit onnan. Totálisan a bolondját járatja velem – De tudod mit? Nem baj. Szereted a vaníliát? – kérdezte csábosan elmosolyodva, aztán kivette a kezemből a dobozt, majd bekapott egy kanállal a fagyiból – Mmm, én igen – hümmögött, aztán rám pillantott kanállal a szájában, végül lassan kihúzta azt és felvont szemöldökkel pillantott rám – Tudod, most arra várok, hogy csak mondj valamit, esetleg kiszabd, hogy mit akarsz tőlem, mert a lehetőségeink határtalanok. Tudod Cora, a tested reagál rám, de a fejedben kell eldőlnie a dolgoknak – ütögetett a halántékára az ujjaival.
- Oh, fogd már be, és csak csókolj meg! – sóhajtottam fel bosszúsan, lábaimat felemeltem, aztán a dereka köré lendítettem őket, majd összekulcsoltam ott és így magamhoz rántottam. Nem ügyelve a fagyira, magamhoz rántottam a felsőtestét is, aztán lehúztam a fejét az enyémhez és rögtön összekapcsoltam az ajkainkat. Hideg volt a szája és vanília ízű és hiába hűtött le a fagyi, úgy éreztem, mintha már csak a csókjától lángra lobbanna a testem. Erősebben nyomta a száját az enyémre, mire elnyitottam az ajkaimat és hagytam neki, hogy a nyelvével betörjön a számba. Többet akartam belőle, a teste nehezét akartam érezni az enyémen, de ez nem ment, mert a bödön még mindig kettőnk között volt. Meglepődötten pislogtam, mikor elvált tőlem, aztán belekanalazott a fagyiba.
- Kérsz te is? – kérdezte incselkedve és pajkosan mosolyogva. 
- Harry, nem érdekel a fagyi – mondtam lihegve és vártam, hogy ő is azonnal lerakja a műanyagot, aztán folytathassuk ott ahol az előbb abbahagytuk. Aztán rájöttem. Tényleg arra várt, hogy kimondjam, akarom őt. Az előbb említette is, hogy mondjam el, mit szeretnék, de túlságosan lekötöttek mozgó ajkai, amik csillogtak a fagyitól, hogy csak felületesen tudtam, miről beszélt – Hacsak nem úgy akarsz szórakozni, hogy közben eszel. Még soha sem próbáltam, de biztosan nem lehet rossz – mondtam, a hangom megütötte a várt könnyedséget, amit akartam, de közben egyáltalán nem így éreztem magamat. Kezeimmel elkaptam mackónadrágjának derekát, aztán elhúztam, majd becsúsztattam a kezeimet. Elkerekedett szemekkel pislogott rám, míg én csak elmosolyodtam és ujjaimat levezettem a nemi szőrzetén keresztül a férfiasságára. Nem volt rajta alsó, és ezzel csak még jobban azt érte el, hogy akarjam őt. Aztán amint az ujjaimat köré fontam, csak akkor éreztem, hogy máris mennyire kemény volt. 
- Igen, khm, szóval egy vaníliás Cora magasan vezet a „Amit akarok” listámon – prüszkölte ki, miközben elkapta mellettem a pult szélét és megkapaszkodott benne – Istenehhm, ezt nemm így képzeltem el, de umm mindig úgy m-meglepsz – mondta vággyal teli hangon, szemeit lehunyta és hátrahajtotta a fejét. Eközben én fel és lemozgattam a kezeimet a férfiasságán, aztán a hüvelykujjammal köröztem egyet a makkján és boldogan kentem szét rajta boldogsága egy-két elő cseppjét. Kihúztam az egyik kezemet a nadrágjából, aztán a hüvelykujjam, ami fénylett a váladékától, a számba csúsztattam. Persze ő is felnyitotta a szemeit, mikor egy kézzel elengedtem, szóval végig nézte, ahogy megízlelem őt – A kurva életbe Cora, olyan szexi vagy – sziszegte, állkapcsát megfeszítette és elsötétült szemekkel nézett rám. 
- Mhmhmm – hümmögtem fel, aztán cuppantottam egyet a számmal, ahogy kihúztam az ujjamat és visszavezettem a nadrágjába – Majdnem olyan jó, mint a vaníliafagyi – mondtam, és újra mozgatni kezdtem a kezeimet a férfiasságán, ami egyre nagyobbra és nagyobbra nőtt és elnehezedett a kezeimben. 
- Ezért mhoost térdre kéne ereszkedned, dehh ha vaníliát akarsz, mindjárt kapsz te olyat tőlem – morogta szexi hangon, aztán lerakta a pultra a dobozt, majd elkapta a derekam és felültett a székről a pultra. Elvigyorodtam, de továbbra sem engedtem el merevedését, ahhoz túlságosan élveztem nézni, ahogy széthullik. Plusz muszáj volt játszadoznom vele és egy kicsit az őrületbe kergetnem őt. Igazán megérdemelte az én popsztárom. 

Elengedtem a farkát, aztán megmarkoltam a nadrágját és lerántottam róla, mire az tovább is csúszott a combjain, majd egy csomóban esett össze a bokái körül. Megfogtam a pólóját, aztán lehúztam róla, majd azt is ledobtam a földre és csillogó szemekkel mértem végig. Annyira szexi volt, szinte már túlságosan tökéletes és imádtam ezt a meztelen látványt a konyhában. Mindennap így kéne látnom őt, meztelenül a konyhámban. 

A tekintetemet lekötötte aztán hatalmas kezei és hosszú ujjai, amivel a farmerem gombját ügyködte ki. A gyűrűin meg-megcsillant a fény a lámpának köszönhetően, körmei szépek és ápoltak volna. Megragadta a felsőm alját, aztán sebesen felhúzta rólam, mire a levegőbe dobtam a kezeimet, hogy teljesen le tudja rólam húzni. Tekintetem gyorsan lecsúszott magamon a melltartómra, és megkönnyebbülve nyugtáztam, hogy egy igen szép darab volt rajtam. Harry is díjazta a választásomat, nyelvével végigszántott az ajkain, miközben a szemeit egy percre sem tudta levenni a dekoltázsomról. Nem értettem miért, hiszen már látott meztelenül, de önbizalommal töltött el, hogy tetszett neki, amit látott. Ujjai visszacsúsztak a nadrágomra, lehúzta a sliccemet, mire hátratámaszkodtam a kezeimmel és megemeltem a csípőm, hogy le tudja rólam húzni a nadrágot. Villámgyorsan cselekedett is, lehúzta rólam a zoknimat is, aztán mindent egy kupacba dobott a földön. 
Ujjai felkúsztak a hasamon keresztül a melltartómhoz, meghúzogatta kicsit a kosarat, végül hátra csúsztatta a kezeit a hónaljam alatt a hátamra, és kikapcsolta a kapcsot. Olyan gyorsan rántotta le rólam a melltartót, hogy pislogni se volt időm. 
- Esküszöm, egyszer itt – húzta végig az ujjait a melleim között, ami miatt még a lélegzetem is elakadt – Végig fogom húzni a farkamat, és rohadtul fogom élvezni – mondta egy szexi, mély hangon, én pedig csak nyeltem egy nagyot és akaratlanul is elképzeltem a szituációt.
- Talán először máshol kellene… huzigálnod – mondtam lihegve, mire egy mocskos vigyor terült el az arcán.
- Feküdj le – mondta ellent nem tűrő hangon, mire magam mögé pillantottam, majd félretoltam a tányérját, végül leereszkedtem a kényelmetlen kőre. Hideg volt a hátamnak, és egy ideig kellemetlen, de legalább valamelyest lehűtötte felhevült testemet. Mikor kezeit a térdeimre csúsztatta, majd erősen széthúzta őket, tűnt csak fel, hogy egész végig összepréseltem a combjaimat. Nem hiszem el, tényleg a szülei nyaralójában lévő konyhában készülünk egymásnak esni? 

Egyáltalán nem éreztem úgy, hogy helytelen lenne, amit csinálunk, vagy, hogy rosszul kéne éreznem magam miatta, mindinkább egy izgatottság fogott el és költözött be a mellkasomba, a hasamba és a lábaim közé. Tényleg rohadtul akartam már őt és egy percig sem akartam tovább húzni az egészet. Már egy éve ismerjük egymást, lassan egy éve tetszik nekem és te jó ég, az elején még csupán csak a gondolata is annyira izgalomba hozott, hogy muszáj volt magamhoz nyúlnom. Elvigyorodtam, aztán lepillantottam rá és úgy döntöttem, megosztom vele az élményemet. Nem hiszem, hogy nem tetszene neki a gondolata annak, hogy rávonaglottam az ágyamban, mikor még alig ismertem őt.
- Egyszer… még tavaly – kezdtem nehézkesen, de közben nem bírtam abba hagyni a vigyorgást – mikor megismerkedtünk… – Harry eközben egy percre sem állt le a tevékenykedéseivel. Felém hajolt és ajkaival a nyakamon hagyott nedves csókokat – Láttalak az edzőteremben bokszolni – lihegtem – És aztán levetted a felsődet… Én pedig otthon, az ágyamban magamhoz nyúltam és rád g-gondoltam, te jó ég – nyögtem fel, mikor Harry ujjai a középsőmre simultak, mindenesetre még bugyin keresztül. 
- És volt annyira jó érzés, mint most? – kérdezte. 
- Neem – nyögtem. Közben ráharapott a balmellemre, majd még lentebb haladt és a szája közé vette a mellbimbómat – Istenem, nem Harry, még – könyörögtem, miközben a fejem hátrahajlott a kemény kövön és a hátam is megemelkedett, ezzel a melleimet még jobban feltárva Harry előtt. 
- Tudod, rohadt izgató a gondolata annak, hogy magadhoz nyúlsz, miközben rám gondolsz – morogta a mellembe, aztán az állával körözött egyet érzékeny mellem körül, mire a borostája égető érzést hagyott hátra maga után. 
- Ah – tört ki belőlem – Tudomm, azért mondhtaam – nyögtem. 
- Imádsz velem szórakozni, nem igaz? – morogta, míg bekapta a másik mellemet is és addig szívta, szopta, nyalta, míg a bimbóm teljesen meg nem keményedett a nyelve alatt.
- Igen. 
- Akkor jó. Mert én is veled – mondta, aztán felegyenesedett és oldalra nyúlt a fagyis bödönért, miközben az ujjaival szétvájta a bugyim nedves anyagát. 
- Harry! – szóltam rá döbbenten – Úgy szerettem ezt a fehérneműt! 
- Veszek neked másikat – vágta rá – Ugyanilyen szexit. Szexibbet. Tök mindegy milyet, amilyet csak akarsz – morogta, aztán fogta a kanalat és a köldökömre csepegtette a hideg vanília fagyit. 
- Ááá! – kiáltottam megint, hiszen rohadt hideg volt, de egyben jól is esett. Az pedig, hogy rólam akar fagyit enni, még nedvesebbé tett.
- Vaníliát akartál – morogta – Hát megkaptad. Mhmm, isteni – hümmögött, aztán beszippantotta a hasamon azt a részt, ahova szintén kent fagyit, végül mindent lenyalt rólam, miközben az ujjaival ingerelt, de szerintem meg sem fordult a fejében, hogy feltolja azokat, hogy egy kicsit jobban érezzem magam – Olyan kibaszott nedves vagy, hogy nem kellene tovább húznom az időt – morogta. 
- Igen, ne húzzuk tovább – nyögtem fel – Kérlek Harry. Ah, istenem, akarlak. Itt és most a pulton. 
- Kérésed számomra parancs baby – búgta, mire engem kirázott a hideg, aztán újabb nyöszörgés csúszott ki a számon ujjai miatt – Csak kell egy óvszer. Mindjárt jövök baby – nyomott egy csókot a hasam aljára, aztán elengedett, a testem pedig sajgással tiltakozott és kétségbeesetten néztem utána. A kezem gondolkodás nélkül csúszott le a hasamon, hogy enyhítsem a sajgást, és hamar felnyögtem simogató ujjaim miatt. Még jobban szétvájtam a bugyimat, végül remegő kezekkel letoltam a csípőmről és lerugdostam a lábamról. Kezem visszacsúszott középső pontomhoz, a másik kezemmel pedig rámarkoltam a mellemre. Újabb hangos nyögés tört fel belőlem, mikor Harry visszaért a konyhába. 
- Oh, te jó ég! – fújta ki hangosan a levegőt – Baby – nyögött fel – Rohadt ingerlő egy látvány vagy itt a konyha pulton a kezeddel a lábaid között, tudod e? – morogta, aztán már hallottam is a fólia szakadását, mire a gyomrom görcsbe rándult és gyorsabban mozgattam az ujjaimat – Megengeded, hogy most már én nyújtsak neked egy kis örömöt? – dörmögte, én pedig nyöszörögve hagytam abba a simogatásomat, de még mielőtt a kezemet elvehettem volna, elvette ő, felemelte és a szájába csúsztatta az ujjaimat. 
- Harry! – csúszott ki a számon a neve hangosan, és nyögve hátrahajtottam a fejemet. Izgatóan szopta az ujjaimat, miközben lentebb húzott a pulton, aztán széttárta a lábaimat és közelebb férkőzött hozzám. 

A szemeim hátrafordultak a koponyámban, mikor puha bőrével hozzámért, a makkját a bejáratomhoz dörgölte, majd lassan belém csusszant. Mindkettőnkből hangos nyögés tört fel, elengedte az ujjaimat és még előrébb nyomult bennem. Régen voltam már együtt férfivel, szóval számítottam rá, hogy fájni fog, valamint Harry sem éppen egy kis mérettel lett megáldva, de egy percre sem éreztem fájdalmat. Akkor sem, mikor tövig belém csapódott. Ujjaival a combjaimba mart, aztán mély torokhangon felmorgott és a kezeit a testem mellé csúsztatta. Átölelt, miközben lassan mozgatta a csípőjét, a teltség és bőrünk összecsapódásának hangja egyre csak közelebb billentett az orgazmus felé. A számat folyamatosan érthetetlen motyogások és nyöszörgések hagyták el, végül felnyújtottam a kezeimet felé, mire lehajolt hozzám és ajkait az enyémekre tapasztotta. Ujjaimmal a hajába szántottam, aztán teljesen feltúrtam azt, majd meg is húztam, mire ő egyre erősebben csapódott belém újra meg újra. Felvett egy állandó tempót, ami nem volt se gyors, se lassú. De olyan mélyre lökött, hogy tökéletesen elég volt ahhoz, hogy elélvezzek. 

És hát ez is történt jó pár perc kemény munka után. A testem reagált az övére, égett, lángolt, sikításomat a nyakába temetve próbáltam elnyomni, míg a körmeimet a vállába vájtam és szemeimet összeszorítottam. Angyali hang volt hallani hosszú, férfias nyögését a fülem mellett, az hogy éreztem, hogyan remegett meg bennem, még gyönyörűbbé varázsolta az egészet. Elképesztően lihegtem, a szívem nagyon gyorsan dobogott, a testem még mindig remegett és erősen szorítottam magamhoz Harryt.

6 megjegyzés:

  1. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏Igen... IMÁDOM...

    VálaszTörlés
  2. Csúcs szuper😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 imadom💋💋💋💋

    VálaszTörlés
  3. Wow.... Istenem! ❤❤❤❤❤
    Ez valami fantasztikus! És végre....🔞

    Uram atyám nem jutok szóhoz! ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nem tudod elképzelni milyen jó ezt olvasni. Komolyan nem jutottál szóhoz? Hűha. Örülünk, hogy tetszett! ^^ Xx♥

      Törlés