2017. január 13., péntek

23. Szeretethiányos voltam

Hellooo,
Oh-uh! A mai rész eléggé érdekes lett, így visszaolvasva valószínűleg az egyik legjobban megírt pillanat van benne! Legalábbis szerintem eléggé jól sikerült! Ugh mióta vártam már, hogy kirakjuk ezt a részt lolz.:3 Ne felejtsétek leírni a véleményeiteket a rész után mert eléggé kíváncsiak vagyunk rá! ^^ Jó olvasást! Xx♥

x HARRY STYLES x

- Helyezd magad kényelembe – mondtam Corának, miközben visszasétáltam a fürdőszobába, majd letéptem magamról a törülközőt, és gyorsan egy alsót húztam magamra. Tudtam, hogy ha csak úgy ott hagyom egy kis puszi után Corát az ágyon, majd felbátorodik és hamarosan kopogni fog az ajtómon. Arra viszont nem számítottam, hogy ennyire felbátorítottam. Mármint… gyakorlatilag egy átlátszó trikót vett fel a fekete melltartójára. Anyám, olyan dögös, kerek mellei lehetnek… 
Megráztam a fejem, hogy elűzzem a mocskos gondolataim, végül egy kis hideg vizet is fröcsköltem az arcomba, hogy lehiggadjak. Persze, én sem vagyok normális, egy törülközőben nyitok neki ajtót. Ezt át sem gondoltam rendesen. Vajon most mit gondolhat rólam? Egyáltalán a szobában van még? Sietősen kiterítettem a két törülközőt, majd leoltottam a lámpát a fürdőszobában és visszasiettem a hálóhoz, ahol Corát hagytam. Mikor megláttam, hogy az ágyon ül, akkor kicsit megnyugodtam végül rámosolyogtam és bevetődtem a párnák és takarók közé. Valószínűleg eléggé magam alatt lettem volna, ha elmegy, bár aztán nem úgy ismertem őt meg, hogy a legkisebb dolgon is felkapja a vizet. Csak mikor valamit túlságosan erőltetnek rá. 
- Szóval um, mit akarsz csinálni? – kérdezte, miközben hátra fordult, hogy rám tudjon nézni.
- Gondoltam, hogy megnézünk valami filmet, esetleg kettőt. Vagy beszélgetünk. Nekem mindegy – raktam a bal kezem a fejem alá, majd a távirányító után nyúltam, ami az éjjeli szekrényen pihent. Igazából voltak más ötleteim is, de tekintve hogy mennyire az elején vagyunk a kapcsolatunknak még, szerintem túl korai lett volna még csak úgy rá hárítani az igaz gondolataim.
- Oké, milyen filmet nézünk? – csúszott felém az ágyon, végül a hasára fordult, így a lábai a fejem mellett voltak, míg az én lábaim az ő fejénél. Könyökeivel a matracon támaszkodott, kezével pedig az arcát tartotta. Nem mondom, a tekintetemet úgy vonzotta a feneke mintha mágnes lett volna.
- Umm, gondoltam megmutatom neked az első filmünket – léptem be Netflix profilomba miközben fél szemmel Cora reakcióját figyeltem, noha az arcából nem láttam sokat. Nem akartam felvágni semmivel, de ugyanakkor szerettem volna tudni, hogy milyen véleménnyel lenne a dokumentumfilmről. 

- Oh, komolyan? – nevetett, ami miatt egy pillanatra azt hittem, hogy cikisnek találja az ötletem – Mi van, csak nem régen láttad, és hiányzik saját magadat a látni a képernyőn? – nevetett továbbra is, mire én felültem, majd a derekához nyúltam, hogy bosszúból megtudjam csikizni. Mikor odaértem megugrott, majd felkiáltott és még jobban nevetni kezdett, én pedig elvigyorodtam. Bíztam abban, hogy csiklandós. 

- Ez gonosz volt C – csóváltam a fejem, miközben feltérdeltem – Ezért büntetés jár.

- H-Harry, hagyd abba! – kiáltotta, én pedig vele együtt nevettem, hiszen a kacagása ragályos volt. Arról nem is beszélve, mennyire szép volt, mikor nevetett. Mondjuk ő mindig az volt.
- Csak, ha bocsánatot kérsz – követeltem vigyorogva.
- Bo-bocsánat – nyögte ki nagy nehezen, én pedig abba hagytam a csikizését és visszahuppantam a seggemre. Ekkor ő már háton feküdt, mert addig ficánkolt, amíg át nem fordult. Rám nézett vigyorogva, majd visszafordult a hasára és kisöpörte az arcából az odahulló hajtincseit. A távirányító után nyúltam, majd elkezdtem kikeresni a filmet, de ekkor Cora megint felszólalt – Most komolyan? Utoljára nézettekben? 
- Nem én akartam nézni, oké? – háborodtam fel – Az egyik srác akarta látni a stábból.
- Oh, hát persze, és csak akkor az igazi élmény, ha Harry Stylesel nézi, igaz? 
- Oké, Ashford – bólogattam mosolyogva – Ezt megjegyeztem. Te se felejtsd el! – mondtam komolyan, noha az arcomon még mindig mosoly terült el. Ellenben az én komolyságommal, Cora nem tudta abba hagyni a nevetést. Elképesztőnek találtam, hogy mennyire vidám egy személyiség volt és annak ellenére, hogy mibe rángattam bele őt a hírnevemmel, úgy tűnt, hogy egyáltalán nem érdekelte. Mármint, a cikkek és a gonoszabb megszólalások a rajongóktól. 
- Lásd be Styles, minden ellened szól – mondta kuncogva, míg én megforgattam a szemeimet. 
- Nem igaz, csak te akarsz kötekedni. Esetleg csak akarod, hogy tovább csikizzelek? Ugye tudod, hogy meg is kérhetsz rá, ahelyett, hogy sértegetsz? – kérdeztem felvont szemöldökkel, mire ő abba hagyta a nevetést.
- Harry, én ezt nem gondoltam komolyan és egyáltalán nem sértegetésnek indult – nézett rám hátra ráncolt homlokkal, mire elvigyorodtam, mert olyan édes volt. Ha komolyan azt gondolta, hogy egy ilyen kis dolog miatt képes leszek megharagudni rá, akkor muszáj volt belátnom, már ha eddig nem sikerült, hogy Cora az egyik legédesebb lány, akivel valaha találkoztam. 
- Haha, meg vagy! – vigyorogtam rá, mire ő megforgatta a szemeit, aztán rám öltötte a nyelvét – Leharapom, ha tovább csinálod ezt – szóltam rá játékosan. Erre persze lebiggyesztette az ajkait mely miatt kedvem lett volna oda hajolni hozzá és megcsókolni őt. És hát mivel nem bírtam magammal, illetve az a kis ártatlan puszi az ő szobájában nem elégítette ki eléggé a vágyaim teljesen és nem is mutatta meg a hiányom felé, muszáj volt cselekednem. 
Mire azonban már így tettem volna, ő megint visszafeküdt az ágyra, pontosan úgy, ahogy az előbb volt. Csücsörített szájjal fogadtam el a sorsom, hogy az esélyem elúszott, mert a gondolataim túlságosan lefoglaltak ahhoz, hogy időben cselekedjek. Sóhajtva, rá kattintottam a „play” opcióra a képernyőn aztán magam mellé tettem a távirányítót az ágyra. Feltápászkodva, eldöntöttem, hogy a lány hátára fekszek, mert őszintén? Engem nem igazán érdekelt a film, még ha az elején oda is voltam azért, hogy a szőke hajú lány lássa. 
- Ugh – nyögött fel Cora amint a mellkasom kapcsolatba lépett a hátával. A lábaim között kényelmesen elfért az övé, míg a kezeimet az övé köré tettem és szorosan magamhoz öleltem. Nyomtam egy cuppanós puszit az arcára, aztán még egyet. Meg még egyet. És még sokat. Nevetve reagált a közelségemre és a gesztusaimra, míg nem az oldalára dőlt és ez megmosolyogtatott. Nem akartam túl soknak tűnni, szóval örültem, hogy örült a társaságomnak. Meg a bújásomnak. Nem igazán szerettem volna bevallani, de rettentően szeretethiányos voltam szóval mióta megismertem Corát és engedi, hogy olyan közel legyek hozzá, amennyire csak tudok, akkor szerintem még madarat is lehetne velem fogatni, olyan boldog vagyok – Harry – nevetett amint az arcomat a kezei közé fogta miután a hátára feküdt én meg felette támasztottam magam. 
- Úgy hívnak – válaszoltam vissza pimaszan mire megforgatta a szemeit. Egy puszit nyomtam az orrára, amivel teljesen megleptem. Vagyis, azt hittem, hogy ő volt kettőnk közül az, aki meg volt lepődve. Ugyanis mikor a nyakam köré tekerte a karjait és lehúzott magához, hogy az arcát elrejtse a nyakam hajlatába, azt hiszem én voltam az, akit levett a lábáról a tevékenység.  
Ajkaival alig érintette a nyakam bőrét, de tökéletesen éreztem amint lágy csókokat nyomott a felületre. Nem is egyszer kirázott a hideg, amiért szidtam magam, hiszen ez elárulta, hogy igen is tetszett, amit csinált velem. Végül feladtam, és nem foglalkoztam az egésszel tovább csak élveztem a helyzetet. Éppen ezért nem is vettem észre mikor Cora fordított a helyzetünkön és az ölemben találtam őt. Alig akartam elhinni, hogy képes volt annyira elterelni a figyelmem, hogy elveszítsem szinte minden erőmet. Máskülönben hogy a fenébe került volna felém a lány? 
- Olyan elveszett a tekinteted – kuncogott a fülembe amint végig csókolta a nyakamat a vállamtól kezdve. A fejem oldalra biccent egy kicsit, a kezeim Cora dereka köré tekeredtek bár nem sokáig helyezkedtek ott el, ugyanis utánuk nyúlt és ülőhelyzetbe húzott – Ülj oda fel – biccentett a párnákhoz. Elvigyorodva, a lánnyal az ölemben cselekedtem. A film a tévében már régen ment, ami azt illeti, hallottam, amint az „Up All Night” elkezdődött. 
De hát mielőtt kikapcsolhattam volna a tévét vagy szólhattam volna Corának, hogy héj, a film megy, és nem látsz belőle semmit, az ajkait az enyémek ellen nyomta. Egy halk sóhaj hagyta el a számat, ahogy feljebb nyomta magát az ölemben, hiszen mindeközben nekem súrlódott és túlságosan tetszett a mozdulat.

Visszahelyeztem a kezeimet a derekára, míg ő a mellkasomon pihentette a tenyereit és néha végig is húzta a körmeit a bőrömön. Belemosolygott a csókba mikor a kezem lecsúszott a fenekére és megütögettem azt egy kicsit, végül csak visszatette a kezeimet az eredeti helyükre. Teljesen levett a lábamról, ahogy csak csókolóztunk. Nekem őszintén elég lett volna az is, ha továbbra is ezt csináljuk, minden nyelv nélkül, azonban mikor végig simított vele az alsó ajkamon, totál beadtam a derekam. A fogunk egy pillanatra összekoccant, amin ő nevetni kezdett és ez nekem is egy vigyort festett az arcomra. Hihetetlen volt, hogy ami valaki másnak egy kínos helyzet lenne, számára az is játékos volt és szinte már mindennapi.
- Na – nyújtotta el az „a” betűt, amikor nem kapcsoltam össze az ajkainkat újra, hiába puszilt meg sokszor egymás után. Kezeimet a combjára helyeztem és megszorongatva egy kicsit őket, a jobbosomat felemelve simítottam végig a hasán majd a mellkasán a mutatóujjammal, míg nem a tenyerembe fogtam az arcát. Hüvelykujjammal lehúztam az alsó ajkát mire ő kidugta a nyelvét és megnyalta az ujjam tetejét. 

- Éhes vagy? – kérdeztem nevetve, hiába nem volt vicces. Muszáj volt rajta nevetnem, talán jobban is, mint kellett volna, de egyszerűen csak nem tudtam leállítani a jó kedvem hangját.
- Gonosz vagy – harapott az ujjamra, persze nem erősen, mindinkább csak játékosan – Mellesleg a kezed nem a számba való.
- Hát hova? – vontam fel a szemöldököm kérdőn, míg ő az öklébe fogta a hüvelykujjam melyet az előbb megharapott. Érdekelt, hogy milyen harcias kis visszaszólással fog megajándékozni, mert őszintén? Azokért éltem. Imádtam, hogy játékos volt, lehetett szó akármilyen szituációról.
- A nadrágodba. Vagy az enyémbe. Esetleg a fenekemre? A melleimre? Passz – vont vállat, amíg felsorolta az opciókat. Nagyon is meglepett mindegyik, hiszen sosem gondoltam volna, hogy ő ennyire… szexuális? Szóval, mikor először megláttam, azt hittem, hogy egy ártatlan kislány. Aztán most, hogy kezdem egyre jobban megismerni, kezdek rájönni, hogy egy igazi kis vadóc.


Ezúttal most már ténylegesen én értem el, hogy meglepődjön, amikor megcsókoltam őt. Mindkét kezemet az arcára helyeztem amint szinte azonnal egy nyelves csókkal köszöntöttem őt vissza az előbbi kis akciónkhoz. Egy halk „mhm”-t motyogott a számba mielőtt a karjait a nyakam köré fonta volna én meg a fenekére csúsztattam a kezeim. A csípője az enyém ellen kezdett el mozogni egy váratlan pillanatban mire én is hasonlóan kezdtem el ringatni az enyémet, így mikor ő előre jött, az érzés sokkal intenzívebb volt. Gondolataim megint gyorsan elterelődtek amint megéreztem Cora telt ajkait a szám szélén, az arcomon, az állkapcsomon. Beleremegtem az érintésébe mikor az állkapcsom mögött és a fülem alatti részre nyomott egy puszit, kuncogása halk volt, de tökéletesen hallottam. Fogait végig húzta a bőrömön mielőtt rácuppant volna a bőrömre és izgatóan szívni kezdte a felületet, míg az át nem változott egy véraláfutásos nyommá. Vagyis, gondoltam, hogy ez történt, hiszen csak egy idő után húzódott el tőlem. És bár csak félszemmel láttam rá miután elhúzódott a nyakamtól, láttam azt a piszkos vigyorát, mellyel azt sugallta, hogy tökéletesen megfestette a bőröm egy szerelem harapással. Nem sokkal ezután persze megint visszatért a nyakamhoz, a nyelvét gyengéden végig húzta a nem rég készített seben aztán lejjebb haladt édes csókjaival a bőrömön. A szemeim végig le voltak hunyva, így amikor már nem éreztem többé ajkainak melegét a bőrömön, lassan felpillantottam rá a szemhéjaim mögül. 

- Meddig mehetek el? – kérdezte egy totál ártatlan arckifejezéssel. Azt hittem, hogy mentem elvesztem a fejem. Nem csak azért, mert a haja kissé kócos volt, mert a szája vörös volt a sok csókolózástól. Nem csak azért, mert a szemei fényesebben csillogtak, mint a csillagok az égen és nem csak azért, mert a trikójának a pántja lecsúszott a vállán, melyet percekkel később követett a melltartójának a pántja is. Hanem mert megmerte kérdezni, hogy meddig mehet el. A legkislányosabb módon, a legártalmatlanabb arckifejezéssel és hanggal. Na, ha ez nem volt elég ahhoz, hogy totálisan beinduljak, mely mellesleg már régen megtörtént, akkor nem tudom, hogy mi mást kellett volna tennie. Nem tudtam visszafogni a torkomból feltörő, mély morgást amikor Cora megmozdította a csípőjét az enyém ellen – Kérdeztem valamit – szólt rám egy kicsit komolyabban. Hideg ujjaival végig táncolt a mellkasomon majd a bokszerem korcához érve, végig húzta a mutató ujját a bőrömön. 

- Ameddig szeretnél – sóhajtottam fel amint hátra engedtem a fejemet így az a támlának támaszkodott. Újra lehunytam a szemeim, mely gondolom azt mutatta a lánynak fölöttem, hogy azt csinálhat velem, amit csak akar. A karjaimat lefejtette magáról és két oldalra dobta őket, amik erőtlenül estek a matracra. Mikor megéreztem az ajkait a mellkasomon, a levegővételem meggyorsabbodott és az alsó ajkamba mélyesztettem a fogaim. Amint egyre lejjebb haladt, egyre jobban éreztem a késztetést arra, hogy összeszedjem az energiámat és leteperjem őt az ágyra. De hagytam magam. Ő akart dominálni, szóval engedtem. Ami furcsa volt, mert szerettem én irányítani a dolgokat.
Egy halk „uh” szaladt ki a számon mikor csókokkal lepte el a medencecsontomat mindkét oldalon. Csak ekkor eszméltem fel, hogy már nem ült az ölemben és a nadrágomban lévő haverom is eléggé nagyra dudorodott a lány tevékenységei miatt. De nem érdekelt, nem voltam szégyellős, amiért látta, hogy mennyire tetszett, amit csinált. Újonnan a fogai közé vette a bőröm, pontosan ott, ahol a bokszerem korca volt, és mint a fülem alatt, ott is addig szívta, míg egy lilás foltot nem hagyott maga után. Miután meg volt a másik oldallal is, mindkettőre nyomott egy-egy nedves puszit és ezzel is csak azt érte el, hogy az erekcióm nagyobb legyen. Mikor rám tenyerelt az alsómon keresztül végül finoman a kezébe vett, még mindig az anyagon keresztül, a szemeim lehet, hogy teljesen hátrafordultak az élvezettől. 
- Ez tetszett, nem igaz? – suttogta a fülembe, amitől egyszerre ijedtem meg és lettem volna képes elélvezni. Nem éreztem, amint visszamászott felém és nem is volt sokáig időm ezen gondolkodni, hiszen amint a fülcimpámba harapott, a csípőm magától emelkedett fel a matracról és nyomódott az övé ellen. Újabban felkuncogott mikor nem válaszoltam semmit a kérdésére, pedig isten lássa lelkem, hogy akartam. Egyszerűen csak nem tudtam. Totál letaglóztam az intimitástól és sosem akartam, hogy véget érjen a mai este. Pedig még semmi nem történt.

Vagyis, ezt gondoltam én. Ugyanis amint ezek a gondolatok átrepültek az agyamon, hűvös kezével betalált a nadrágom alá majd keményedésem köré fonta az ujjait. Felnyögtem, mikor férfiasságom tetején simított végig majd elkente az elő váladékot, hogy ujjainak siklása egyszerűbben menjen. Lejjebb csúsztam egy kicsit a párnákon mikor Cora arra kért, szinte olyan volt, mintha egy mágia alatt tartott volna és csak azt csináltam, amire kért. Szinte lihegtem, amint a keze rajtam dolgozott, a szemeim még mindig csukva voltak, pedig látni akartam őt. Egyszerűen látnom kellett. Nem akartam elhinni, hogy az én kicsi és szerény Corám jelenleg a bokszeremben turkál.
- Már éppen szólni akartam – beszélt hozzám megint. A hangja mélyebb volt, mint emlékeztem, de aztán lehet, hogy csak az agyam játszott velem. Mindenesetre az is elérte, hogy örömöm legyen, szóval nem káricáltam semmiért. A szemeim folyamatosan az övébe bámultak, már amikor nem csúszott le a tekintetem a kezére amint a férfiasságomat markolta. Ki voltam szakítva a fekete bokszerből, végre, aminek örültem. Képes lettem volna szétrobbanni. Bár nem csak akkor, hanem abban a pillanatban is. 

- Gyorsabban, tortás lány – prüszköltem ki magamból a kívánságaim, noha meg sem fordult a fejemben hogy miként hívtam őt. Kajánul elvigyorodtam, aztán folytattam a beszélést – Képzeld azt, hogy a habod vered.
- Borzalmas vagy, mikor orális közben akarsz beszélni – rázta meg a fejét. Vigyorogva vállat vontam, hiszen eléggé hülyeség volt, amit mondtam. 
- Ne mondd, hogy nem fogsz erre az estére emlékezni, amikor visszamész dolgozni, és aztán beszélj – leheltem amint az öröm végig járta a testem. Cora gyorsított kezének mozgásán és én csak egyre közelebb és közelebb kerültem az orgazmusomhoz. Hónapok óta nem volt egy normális, szóval teljesen át adtam magam a lánynak, hogy dolgozzon csodát rajtam. És hát percekkel később végre meg is történt, aminek meg kellett. A testemet még egy réteg izzadtság terítette be amint átjárt az öröm, az ajkaim elnyíltak egymástól, míg egy mély morgás tört fel a torkomból melyet egy pillanatra sem próbáltam meg eltakarni. Rohadt jól éreztem magam ezután az orális után és tudtam, hogy egy ideig nem fogom elfelejteni. Nos, talán míg újra meg nem történik.

**

Felsóhajtottam amint éreztem, hogy kirázódtam az álmomból, noha a szemeim nem nyitottam még fel.  Túl kényelmesen és melegen éreztem magam amint karok öleltek körbe hátulról. Nem kellett sokat gondolkodnom azon, hogy ki lehetett mögöttem, elvégre a tegnap este történtek nem egy könnyen fognak elpárologni az elmémből. Elmosolyodtam amint Cora álmos arcára gondoltam amint szorosan mögöttem feküdt. Eleinte azt hittem, hogy ő még aludt, bár amikor megéreztem az ujjait finoman a meztelen hasam ellen amint apró kis köröket rajzolt a bőrömre, bebizonyította, hogy tévedtem. Felé fordultam végül, mire ő közelebb kúszott hozzám az ágyban, az arcát a vállam és a nyakam közé fúrta, míg a bal kezét az arcomra simította, végül a hajamba vezette az ujjait. Államat a feje tetején pihentettem és közben lehunyt szemekkel Cora hátát simogattam a pólómon keresztül. Éjjel felébresztett, miszerint fázott a trikójában, a vastag paplan alatt mely a nyakáig fel volt húzva és közben teljesen rám volt tapadva, persze ezzel nem volt bajom. Szóval, miután találtam egy felsőt, ami Corának megfelelt egy negyedujjasnak, ő áthúzta azt majd megvált a melltartójától is. Pluszba oda adtam neki még az egyik Nike melegítő alsómat is melybe amint belebújt, visszatemetkezett a takaró alá. 
- Fáztál még miután adtam ruhát? – kérdeztem halkan és lassan. A szemeim még mindig le voltak hunyva, a számat is alig nyitottam ki hogy beszéljek. Túl kényelmesen éreztem magam és eszem ágában sem volt kikelni az ágyból. Egész nap el lettem volna abban a pozícióban. 
- Nem – válaszolta percekkel később Cora. Ő sem húzódott el egy pillanatra sem, ami megnyugtatott és egyben boldoggá is tett. Tetszett, hogy jól érezte magát a közelemben, a karjaimban. Szeretethiányos voltam és rohadt jól esett, hogy végre tarthattam valakit a karjaim között és nem kellett a párnámat szorongatnom.
- Maradhatunk ma az ágyban? 
- Igen – jött megint a válasz, és hát ez is eléggé tetszett. Noha tudtam, hogy akkor is az ágyban maradtunk volna, ha Cora mással válaszol. A tegnapi sétálás után kihaltam, hiába jártam edzőterembe mikor volt esélyem. A mai edzést pedig már akkor lemondtam, mikor megvettem a jegyeket Cora számára, így azt hiszem nincsen semmi, amiért ki kell szállnom ma az ágyból. Oké, talán később elviszem vacsorázni.

Egy ideig még feküdtünk csendben egymáshoz bújva, végül a mellettem fekvő szőke hajú lány felsóhajtott, majd a hátára fordult ezzel elengedve a nyakamat, melyet úgy ölelt, mint egy kisbaba, ha ölben van. Cora felült, majd lerúgta magáról a takarót, aztán lenézett rám. Az arcomon egy lusta mosoly terült el amint észrevettem, hogy ő is mosolyog. A fogai is kivillantak, az arca pirospozsgás volt, a haja rendezetlenül állt, az orrát pedig picit felhúzta, mely miatt eszméletlen aranyosnak nézett ki. Miután felállt mellőlem visszahunytam a szemeimet, ő pedig távozott reményeim szerint a fürdőbe. Hallottam amint lehúzta a vécét, majd megnyitotta a vizet, közben pedig jobban magamra húztam a takarót, mert kirázott a hideg. Mikor nyitódott az ajtó felnyitottam a szemeimet, és apám Cora kibaszott szexi volt a ruháimban. Soha nem tartottam még egyetlen lányt sem ilyen vonzónak a ruháimban, pedig volt olyan, mikor felvették a pólómat. Viszont Cora teljesen más volt, mint ők. Irántuk nem éreztem semmit, Corát pedig, ha megpillantom, rögtön hevesebben kezd verni a szívem.

Visszamászott mellém, én pedig a kezeimmel rögtön a dereka felé nyúltam, majd miután elértem és köré kulcsoltam végtagjaimat közelebb húztam magamhoz. Vízszintesbe tette magát, majd a fejét felém fordította és kezét az arcomra helyezte. Elkezdte a mutatóujjával körbe rajzolni az arcomat, utána a szemöldökömhöz tért át, végig simított az orromon, a szemem alatt, orcáimon, és körberajzolta a számat is. Ujjai végig siklottak az állkapcsomon megérintve a fülcimpámat, végül a hajamban állapodtak meg. A fejemet közelebb raktam hozzá a párnához ezzel jelezve neki, hogy bármire is készül, nem bánom, majd megéreztem puha ajkait az enyémeken egy apró puszi formájában. Persze ebből csak többet és többet akartam, ezért még közelebb húzódtam hozzá, majd megcsókoltam őt. Egyik keze a tarkómra csúszott ezzel, ha lehetséges, még közelebb húzva magához, végül már ott tartottunk megint, hogy félig rajta feküdtem, miközben tovább csókoltam akaratosan és nem szándékoztam elengedni. Végül ő volt az, aki elmélyítette a csókot azzal, hogy a nyelvével hívogatóan végig simított az alsó ajkamon, mely miatt szorosan kulcsolódtak a dereka közé a kezeim. Te jó ég, imádtam vele csókolózni. Telt ajkai totálisan megőrjítettek, csípője melyet újra és újra felém billentett még inkább. Imádtam, ahogy az ujjaival teljesen feltúrja a hajamat, és ahogy magára húzott. Éreztem amint kemény mellbimbói a mellkasomnak nyomódtak, ami miatt muszáj volt, hogy az alsó ajkába harapjak. Izgalmi állapotba hozott megint, ahhoz kétség sem férhet, de nem akartam ilyen gyorsan haladni. És bár imádtam a gondolatát annak, hogy ő is kíván engem, és esetleg messzebbre juthatnánk, mint tegnap este, de megálljt kellett parancsolnom magamnak. Nem akartam elveszteni a fejem, nem akartam Corát befolyásolni és nem akartam semmit sem elcseszni.

Levegő után kaptunk mindketten, mikor elhúzódtam tőle. Hüvelykujjamat duzzadt ajkára simítottam, miközben még mindig azt tanulmányoztam. Nem bírtam ki és lehajoltam hozzá, hogy egy kis puszit nyomjak rá. Szinte rögtön a szám után kapott volna, de én elhúzódtam tőle, és elmosolyodtam, miközben az arcát kezdtem cirógatni. Kíváncsian pillantott rám, de miután én még egy ideig nem szólaltam meg és csak cirógattam, felsóhajtott.
- Na – nyújtotta el az „a” betűt – Csókolj meg Haz – kérlelt, engem pedig valami megmagyarázhatatlan és mérhetetlen boldogság töltött meg belülről. Imádtam hallani, ahogy az édes akcentusával a nevemet ejtette ki, azt pedig főleg, mikor becézett. Ha lehet még jobban belehabarodtam az elmúlt percekben az alattam fekvő lányba – Harry?
- Igen baby? – eszméltem fel, majd rámosolyogtam.
- Mi a baj? – kérdezte, miközben a homloka ráncba szaladt, mire én végig simítottam a felületen így újra sima lett.
- Nincs semmi baj, C. Csak nem szeretném elsietni a dolgokat. Tudod engem jó fiúnak neveltek, szóval, ha most belenyúlnék a bugyidba, anya nem igen lenne büszke rám – mormogtam, mire ő csilingelően felnevetett, aztán a vállamra csapott.
- Te jó ég, muszáj most belekeverni az anyukádat a beszélgetésbe? – nevetett, miközben elpirult, én pedig örömmel figyeltem, hogyan változott meg az arca színe.

- Miért, nedves bugyival nem tudsz az anyukámra gondolni? – szaladt ráncba a homlokom.
- Harry! – kiáltotta miközben nevetett, én pedig vigyorogva a nyakára nyomtam a számat. Erre persze egy sóhaj csúszott ki a száján, mely még inkább megvigyorogtatott. Istenem, olyan nehéz uralkodni magamon. Főleg mikor Cora a közelemben van, és ilyen dolgok történnek köztünk. 

6 megjegyzés:

  1. Oh jesszus!!! ❤❤❤❤❤❤❤

    De imádtam....
    Miért hagytatok itt abba?????
    És miért érzem úgy, hogy túl nagy a boldogság??? Valami tuti történni fog....

    ❤❤❤❤ Várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh man!!! Nem szabad így érezned girl lolz!:3 Örülünk, hogy tetszett.^^ XX♥

      Törlés
  2. Ohhhhh végre fel forrósodott a hangulat😍😍😍😍szuper részt hoztatok ossze😘😘😘😘imadom a pénteki napokat❤️❤️❤️😘szuperek vagytok, alig várom a folytatást xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O bizony ám! Kellett már egy kis fűszer a sztoriba. :3 Aw, örülünk, hogy tetszett és köszönjük szépen!

      ♥xx

      Törlés
  3. Sziasztok! :)
    Először is leszögezném, hogy minden héten várom az új részt, hiszen kedvelem az írásotokat. És régóta követlek külön-külön is benneteket. Nyilván nem így lenne, ha nem tetszene. :) Viszont annyi kritikát, vagy nevezzük akárhogyan - de nem sértésnek! -, engedjetek meg, hogy most vagy én nem értettem tisztán a dolgot, ami, ha így volt elnézést. De az orális szexualitás, az a szájat foglalja magában, itt pedig csak kézzel történt kényeztetés, legalábbis, ha én jól értelmeztem a sorokat. :) Apróság, csak annyiszor le lett írva az a szó, hogy muszáj volt megemlítenem. Tényleg semmi rossz indulat is bennem, és várom izgatottan a további részeket! :)
    Sok sikert lányok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy tetszik a történet és mindig várod az új részeket!:) Valószínűleg igazad lehet, és mi értettünk valamit félre. Köszönjük, hogy felhívtad rá a figyelmünk! Köszönjük szépen a kedves kommented.:) Xx♥

      Törlés